Asociația Centrul de Proiecte Educaționale și Culturale anunță încheierea proiectului „REVOLUȚIA DIGITALĂ A TINERILOR DIN JUDEȚUL ARGEȘ”.
Proiectul a fost finanţat, de către Consiliul Județean Argeș, conform contractului de finanțare nerambursabilă nr. 12742/2024, din fonduri nerambursabile de la bugetul local al județului Argeș prin programul județean pentru finanțarea nerambursabilă a proiectelor de interes general, în baza Legii nr. 350/2005. Valoarea totală a proiectului a fost de 28.500 lei, din care 25.000 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.
Proiectul a susținut creșterea gradului de conștientizare prin intermediul unor sesiuni de conștientizare desfășurate în licee din Județul Argeș, referitor la importanța dezvoltării de competențe/aptitudini digitale a peste 550de elevi de liceu. Sesiunile de conștientizare/informare au fost organizate în format fizic în localitățile Pitești, Câmpulung și Curtea de Argeș cu sprijinul unităților de învățământ partenere (Colegiul Economic ”Maria Teiuleanu” Pitești, Liceul Teoretic ”Dan Barbilian” Câmpulung și Liceul Tehnologic ”Ferdinand I” Curtea de Argeș). În cadrul sesiunilor de conștientizare/informare au participat: 198 de elevi în Pitești (Colegiul Economic ”Maria Teiuleanu”), 89 de elevi în Câmpulung (Liceul Teoretic ”Dan Barbilian”) și 282 elevi în Curtea de Argeș (Liceul Tehnologic ”Ferdinand I”). În funcție de gen 256 dintre elevii participanți la sesiunile de conștientizare/informare au fost fete, iar 313 au fost băieți, iar dacă ne raportăm la mediul de rezidență 293 de elevi au fost din mediul urban, în timp ce 276 elevi proveneau din mediul rural.
Totodată, în cadrul proiectului s-au înscris în vederea dezvoltării competențelor și alfabetizării digitale, prin programul de formare profesională autorizat MMSS (ANC), 49 de elevi de liceu din Județul Argeș. Dintre aceștia, 25 au parcurs programul de formare profesională și au dobândit cunoștințe specifice. Toți cei 25 de cursanți au susținut examenul de absolvire, iar 24 dintre aceștia l-au promovat. Cei 25 de elevi au fost formați în scopul dezvoltării competențelor digitale de bază. În funcție de gen 16 dintre elevii participanți la sesiunile de formare profesională au fost fete, iar 9 au fost băieți, iar dacă ne raportăm la mediul de rezidență 11 elevi au fost din mediul urban, în timp ce 14 proveneau din mediul rural.